Klachten
We hebben de beste vliegscholen voor geselecteerd zodat je gegarandeerd een leuk dagje uit hebt. We horen het graag als niet alles naar wens was.
Voordat je contact met ons opneemt
Maak altijd eerst je klacht kenbaar bij de locatie waar je bent komen vliegen. Je kunt de gegevens vinden bij je reservering. Deze zoek je eenvoudig terug via de reserveringspagina. Je vindt de gegevens ook in je mailbox.
Wat doen we met je klacht?
Mocht je klacht niet opgelost zijn, of gaat je klacht over de dienstverlening van Vliegsimulator.nl. Mail dan naar ons onder vermelding van het bon nummer. Je kunt de mail sturen naar [email protected]. Binnen 5 werkdagen ontvang je een bevestiging dat we je klacht in behandeling nemen.
Als de klacht betrekking heeft op een vliegschool dan leggen we daar allereerst je klacht voor. We vragen de vliegschool om rechtstreeks contact met je te zoeken over een oplossing waarbij wij op de hoogte gehouden worden. Mocht je er niet uitkomen met de vliegschool, of als er niet op een redelijke termijn gereageerd wordt dan schieten wij uiteraard te hulp. Alle klachten die betrekking hebben op onze eigen dienstverlening nemen we natuurlijk zelf direct in behandeling.