Vliegen in een professionele vliegsimulator

Corona update 20 januari

Van 15 december 2020 tot en met 9 februari 2021 zijn de meeste vliegscholen gesloten. Dit is het gevolg van de maatregelen die zijn ingesteld op 14 december en verlengd op 12 januari.

Wat gaat wel door en wat niet?

Wel door gaan:

Niet door gaan:

  • Alle andere vlieglessen
  • Airbus A320 simulator
  • Parachutesprongen
  • Dronelessen

Uiteraard gaan alle belevenissen die een winterstop hebben nu ook niet door, zoals het zweefvliegen en paragliden.

Heb je vragen over jouw reservering?

Neem dan even contact op met de locatie waar je gereserveerd hebt. Je hebt de contactgegevens per mail gekregen. Je kunt ze ook opzoeken op www.vliegles.nl/reserveren met je bonnummer.

 

Extra lang geldig

Gaat je vliegles nu niet door? Niet getreurd. Je kunt de les wel alvast betalen en reserveren voor na de lockdown. Alle cadeaubonnen uitgegeven tussen 15 december 2020 en 9 februari zijn anderhalf jaar geldig in plaats van de normale 1 jaar geldigheid. Zo heb je altijd genoeg tijd om te komen vliegen. Mocht er na deze lockdown nog een periode komen dat er niet gevlogen is, dan zullen we die tijd ook compenseren met een langere geldigheid.

Bestaande bonnen ook langer geldig

Ook bestaande cadeaubonnen worden minimaal met de tijd verlengd dat er niet gevlogen kon worden. Deze extra tijd wordt altijd gerekend vanaf de oorspronkelijke vervaldatum. Gebruik ons contactformulier om een verlenging aan te vragen. Dit is telefonisch of via de chat niet mogelijk. Vermeld ook altijd je bonnummer(s). Verlengen kan alleen als je bon nog geldig is.

 

Na 9 februari

We verwachten vanaf 9 februari weer volledig te kunnen vliegen, met de voorzorgsmaatregelen die voor de lockdown golden. Vliegscholen en -clubs vallen onder de contactberoepen:

  • Mondkapjes zijn verplicht in de openbare ruimte, dus ook bij vliegscholen en tijdens het vliegen
  • Kom niet met teveel mensen naar de locatie. Liefst alleen de deelnemer en een eventuele chauffeur. Kom ook niet veel eerder dan de afgesproken tijd
  • Zorg dat je een identiteitsbewijs (paspoort of ID kaart) bij je hebt
  • Kom niet naar de locatie als je verkoudheidsklachten of koorts hebt

Blijf gezond en veel vliegplezier!

Like onze Facebookpagina om op de hoogte gehouden te worden over de situatie rondom Corona:

Veelgestelde vragen over Corona

Ik wil een nieuwe afspraak maken, hoe doe ik dat?

Het maken van een afspraak kan alleen via de Reserveringspagina. Bel of mail ons niet voor het maken van een afspraak. De planning wordt door de locaties zelf gemaakt en wij kunnen je daarmee dus niet helpen.

Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat gaan we ervan uit dat je dit goedvindt. Meer weten?